2010. november 7., vasárnap

Győri bolhapiac





Eddig ez volt a legjobb bolhapiac, ahol jártam. Hatalmas, igazi klasszikus, földre kipakolós, alkudozós. A dobozt nem sikerült normálisan lefényképezni, pedig ez a legszebb darabja a gyűjteményemnek, ráadásul csak 300 Ft volt. Találtam még igazi régi esernyőt, fanyelűt, erős vázasat, amit tán nem fordít ki a szél. Fűzős csizma is akadt, új darab, lábamra illő. Az alpaka evőeszközök is régi álom, kivételesen olcsón sikerült hozzájutni, igaz nem készletben volt, óriási ömlesztett kupacból kellett válogatni.

3 megjegyzés:

  1. Az a fűzős cipő! Megdobbant a szívem, amikor megláttam. Nagyon szép. És nagyon tetszik a többi kincsed is.

    VálaszTörlés
  2. Szia Agibo! Gondolhatod az enyém mekkorát dobbant, mikor megláttam....és még kényelmes is ráadásul :)

    VálaszTörlés
  3. ..ilyen csizmàra vàgyik a lànykàm is! Legutoljàra èn is evoeszkozoket vettem, bàr nem egy teljes kèszlet, nèhàny ezust beloluk... mèg tartòt kell nekik varrnom.

    VálaszTörlés